سیاره ی فیلم

درسیاره ی فیلم:معرفی جدیدترین فیلمهای روز.اخبار.بیوگرافی بازیگران و...

سیاره ی فیلم

درسیاره ی فیلم:معرفی جدیدترین فیلمهای روز.اخبار.بیوگرافی بازیگران و...

معرفی فیلم ترسناک ((زنده بمان)) Stay a live -

کاربرانی که تو وبلاگ ثبت نام کردن از امروز ...سعی کنن.حداقل چها روز یکبار .حتما ایمیل هاشون رو چک کنن.چون من از امروز میخوام ایمیل های خدمات جانبی رو ارسال کنم .... اگه ثبت نام کردی تو وبلاگ همون طور که گفتم ایمیلت رو هر چند روز یه بار چک کن ...واگه جزءکاربرانی هستی که هنوز ثبت نام نکردی ! ثبت نام در سیاره ی فیلم چند ثانیه بیشتر وقتت رو نمیگیره .همین حالا ثبت نام کن ((قسمت سمت راست قالب وبلاگ)).

***

راستی این کد لینک باکس سیاره ی فیلمه..خواهش میکنم همتون این کد رو تو قالب وبلاگتون کپی کنین ولینک باکس رو در وبلاگهاتون داشته باشین ...بعد از اینکه لینک باکس رو تو وبتون قرار دادین از قسمت ((ارسال لینک به لینک باکس)) لینک وبلاگتون رو ارسال کنین تا در لینک باکس ثبتش کنم . با این لینک باکس بازدید کننده بیشتر میشه..یادتون نره ببینم چقدر همکار میکنین . ؟؟؟!؟!؟!؟!

کدلینک باکس رو از قسمت _---->>دریافت کد لینک باکس کپی کنین :

 


تقدیم به دوستاران فیلمهای ترسناک .!!!

نام فیلم :زنده بمان ---(( استی لیو))

موضوع:ترسناک                             مدت زمان:۱۲۰ دقیقه

محصول سال:2004                      محصول کشور:امریکا

نوع محصول: دی وی دی((1))

 

 

خلاصه ی داستان:این فیلم داستان یه بازی کامپیوتریه که هر کی اون روبازی کنه بایدتا اخرش برنده بشه ..اگه درحین بازی کار رو تعطیل کنه وبزاره بره بازی خودش ادامه پیدا میکنه .و اتفاقاتی که تو بازی سر شخصیت بازی میاد در واقعیت هم برای اون کسی که بازیش کرده پیش میاد.

داستانش طقریبا مثل داستان فیلم(( جومانجی)) با این تفاوت که در فیلم جومانجی شخصیت ها قدیمی و هیجانی درست شده ولی در این فیلم شخصیت هاجدید و ترسناک .فرق دیگرش اینه اون فیلم بازی دستی بود . ولی این فیلم بازی کامپیوتری ....

خوب بریم سر خود داستان: در این فیلم یه نفر این بازی رو بازی پیدا میکنه و بعد از اینکه اون رو بازی میکنه

از هیجان بازی خوشش میاد.اون رو به دوستانش معرفی میکنه و بهشون میده.

..تقریبا بین 6 نفر این بازی پخش میشه ..وهمه اون رو بازی میکنن تا جایی میرسه همه با هم تصمیم میگرن یه جاجمع شن وبا هم بازی رو

بصورت چند نفر بازی کنن ...یه شب میرن خونه یکی از دوستاشون وهمه با هم یه جا شروع میکنن به بازی یه دوست دیگه دارن که اونم میخواسته باهاشون

 بازی کنه ولی چون کارهای شرکتی که توش کار میکرده طول میکشه نمیرسه بیاد خونه با اونا بازی کنه .!!!

تصمیم میگیره همون جا تو شرکت کامپیوترش رو روشن کنه و به اینترنت وصل شه وانلاین باهاشون بازی کنه.

خلاصه شروع میکنن بازی ---->> وقتی بازی شروع میشه ..اولین چیزی که میاد تصویر یه دعاست که همه برای شروع باید اون رو بخونن ..با خوندن اون دعا یه جورایی شخصیتهای بازی تداعی وزنده میشن وواقعیت پیدا میکنن.

همه اونجا شروع میکنن بازی در حین بازی اون دوستشون که تو شرکت از طزیق اینترنت انلاین بازی میکرده توی بازی خودش میره توی یه اتاقی

وقتی داره میگرده یه زنی از پشت با قیچی میزنه تو گردنش و میکشش ..اون در بازی میمیره ...***

با تلفن به دوستاش میگه فلان اتاق فلان جا تو بازی رفتین هواستون باشه یه زنی من رو کشت اونجا راهنماییشون میکنه و ادرس میده تو بازی اتاق رو پیدا کنن وقتی پیداش میکنن میرن تو اتاق و میبینن وقتی دوستشون بازی میکرده و کشته شده

جسدش روی یه میز به پشت افتاده و جای بریدگی روی گلوش معلومه .!!

میگزره تا اون شب بازیشون تموم میشه و بقیه شو میزارن واسه یه وقت دیگه ....صبح که میشه ...بهشون زنگ میزنن از طرف پلیس و میگن دوسستتون توی شرکت جسدش پیدا شده.

وقتی میرن صحنه ی جرم میبینن که هومن طوری که تو بازی کشته شده اینجام همون طور اولش میگن یه اتفاقه که جسد توی بازی شبیه جسد واقعیه ... ولی بعد از مدتی که بقیه هم بازی میکنن میبینن هر کس همون طور که تو بازی کشته میشه در واقعیت هم هم همون طور جسدش پیدا میشه ..!! به این نتیجه میرسن که بازی رو یکی ادامه بده و بقیه برن مکان اصلی و واقعی اون بازی و سازندش رو پیدا کنن وقتی دنبال میکنن میبینن نه سازنده ایی در کا نیست و به جایی میرسن که همون محل رو که در بازی بازی میکردند رو میبینن ...و متوجه میشن طلسم بازی فعال شده ..خلاصه میخوان برن توی اون محل و شخصیت همون بازی رو پیدا کنن و بکشن طبق دستورالعمل های بازی ...تا طلسم شکسته بشه و دیگه کسی کشته نشه ...

بهتره چگونگی انجام این ماموریت دشوار و دلهره اور رو خودتون تجربه کنین وببینین.!!!!!

 

 

 

 

نظرات 14 + ارسال نظر
defectorsat پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:07 ب.ظ http://defectorsat.blogsky.com

خسته نباشی بهتر نبود لینک دالودش میزاشتی رفیق

defectorsat پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:41 ب.ظ http://defectorsat.blogsky.com

من لینک دانلودش مخوام می تونی لینکش و واصم میل کنی

صبا جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:36 ق.ظ http://sa2b.blogfa.com

سلام.
خوبی؟
چطوری؟
هیچی ندارم بگم ...
فقط خیلی بی معرفتی ... شد یه بار ما رو تو روم اینوایت کنی؟
بیخیال ... گناه داری حالتو نمی گیرم.
راستی ... اجازه داری منو لینک کنی تا وبلاگ قشنگم اینجا بدرخشه.
شوخی کردم.
دوستت دارم.
فعلا تا بعد.

»حمد تک پسر جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:43 ق.ظ http://www.dj-music2.blogfa.com

خسته نباشی حامد به نظرت قدیمی نیست؟نمیشد مال سال 2006 تا2007 میزاشتی ولی بازم خسته نباشی ممنونم از تلاشت

رویا-علیرضا شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:02 ب.ظ http://sayehe2eshgh.blogsky.com/

سلام دوست عزیز مرسی که سرزدید ونظر دادید راستی شما تمایل به مبادله لینک هستید اگه مایلید من شما رو با نام سیاره فیلمها لینک کنم مرسی منتظر شما هستم.

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:25 ب.ظ http://rue.blogsky.com

سلام
وبلاگ جالبی داری
چه عکس ترسناکی
موفق باشی
دلت شاد

سیاوش یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:56 ب.ظ http://siahterminator.blogfa.com

سلام
فیامو دیدم از نظظر تخیل و موضوع داستان فیلم خیلی خوبی بودو خیلی خوشم اومد
بعضی از تیکه های فیلم مثل قرار دادن میله روی پله برای باز کردن در ویا باز کردن در با کلید مجازی خیلی جالب بود ویا اینکه این بازی حتی بدون قانون هم افراد توی داستان رو میکشت ولی به نظر من بهتر از اینها میتونستن بسازن و داستان به این خوبی رو حروم کردن
بازیگرها هم هک مثل همه فیلمهای ترسناک تازه کار بودن

شیلا یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:39 ب.ظ http://www.shilaaaa.blogfa.com

سلام حامد
خوبیییییییییییی؟
ببخشید که دیر سر زدم
فیلم خیلی جالبی رو این دفعه معرفی کردی
موفق باشی
راستی
من آپ کردم
گفتم خبر بدم بدا نگی چرا نگفتی
یه سر بزن خوشحال می شم
بای

سعید دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:29 ق.ظ http://www.zagross59.blogfa.com

سلام خوبی اقا حامد ممنون که سر می زنی و ما رو شرمنده خود می کنی ببخشید من زیاد نمی یام مشکلات کاری و خستگسی روزنامه مال اونو زیاد هم اژ نمی کنم افرین به ژشتکارت موفق باشی با

سارا(دختر مهربون) دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:07 ب.ظ http://yeshab-poraz-setareh.persianblog.com

سلام حامد جان ...
خوبی ؟
ممنون که به من سر می زنی و به یادمی خیلی شرمنده ام حامد جان که نتونستم این بار کمکت کنم خیلی سعی کردم کارامو جلو بندازم و بیام کمکت ولی نشد تو اوج کارام بود بازم می بخشی ایشالا تو پست بعدی جبران می کنم.بازم به من سر بزن و اسمونمو پر ستاره کن
....
دنیا را برایت شاد شاد و شادی را برایت دنیا دنیاارزومندم.

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:08 ق.ظ http://rue.blogsky.com

سلام
ممنون بابت لینک
منم شمارو لینک کردم
دلت شاد

حسام چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:02 ب.ظ http://WWW.AlphaFilms.Blogfa.COM

سلام حامد جان

دستت درد نکنه ....

موفق باشید

WWW.AlphaFilms.Blogfa.COM

سارا(دختر مهربون) پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:54 ق.ظ http://yeshab-poraz-setareh.persianblog.com

سلام مهربون من اپم با گنجی به نام مادر و یک فرمول ساده ریاضی-اجتماع حتما یه سری بزن منتظرم [گل]
.
.
.
دنیا را برایت شاد شاد و شادی را برایت دنیا دنیا ارزومندم[گل]

حسام پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:41 ب.ظ http://WWW.AlphaFilms.Blogfa.COM

سلام
وبلاگ با استنلی کوبریک و سینمای او آپدیت شد ....

خوشحال میشم به وبلاگ سری بزنید .
WWW.AlphaFilms.Blogfa.COM

خیلی ممنون
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد