سیاره ی فیلم

درسیاره ی فیلم:معرفی جدیدترین فیلمهای روز.اخبار.بیوگرافی بازیگران و...

سیاره ی فیلم

درسیاره ی فیلم:معرفی جدیدترین فیلمهای روز.اخبار.بیوگرافی بازیگران و...

معرفی فیلم . ..(( اجتماعی))

سلام

 احوال شما ؟؟؟

ببینم توشماکسی پیدامیشه که به فیلم علاقه داشته باشه وبخواد بامن همکاری کنه ؟؟؟ اگه کسی دوست

داشت به من کمک کنه من به دوسه نفرهمکار نیازدارم بهم بگه !‌!

*اگه خواستی ایمیلت روتولینک نظرات همین پست به من بده که من دعوت نامه برات بفرستم عضو بشی ..

*******************

 

اسم فیلمی که اینبار میخوام معرفی کنم : "" شوهر ایتالیائی""هست این فیلم محصول:2004..

/ کشور :امریکا/مدت زمان:80دقیقه /موضوع:اجتماعی

 

داستان فیلم :یکی بودسه تا نبود یه زن ومرد ایتالیایی درایتالیابودن که هردوشون کارمیکردن .

 کار مردِ مجسمه ساختن بود وکار زنِ درست کردن کفش .

طی داستان مردمیخواد بره کشورامریکاویه مجسمه رو که یکی ازساکنین اونجاسفارش داده

رو ببره براش مرد میره سفر و  زن هم درغیاب اون کارمراقبت ازبچهاشون وخرج ومخارجشون 

روبادرست کردن کفش تهیه میکرد..

اونها هرماه برای هم نامه مینوشتند...تایه دوسه ماهی میگذره که نامه ایی از طرف مرد

 دیگه به دست زن * زنه هم نگرانش میشه

تصمیم میگره بره دنبالش وقنمیرسه **  طی میره پیداش میکنه میبینه یه زن

دیگه داره بهتره بقیه اون رو خودتون ببینین