سیاره ی فیلم

درسیاره ی فیلم:معرفی جدیدترین فیلمهای روز.اخبار.بیوگرافی بازیگران و...

سیاره ی فیلم

درسیاره ی فیلم:معرفی جدیدترین فیلمهای روز.اخبار.بیوگرافی بازیگران و...

خبر . . .

سلام

خوبی؟؟ حالتون چطوره ؟؟ببخشین من یه مدتی کار  و بار داشتم زیاد وقت نداشتم بیام وب اپ کنم و بهتون سربزنم .

خوب یکی از دلایلش این بود داشتیم یه سایت اماده میکردیم که هر کی هر فیلمی خواست اونجا بتونه تهیه کنه اخه گناه داره این ملت بیان تبلیغ و خلاصه ی یه فیلم رو ببینن بعد نتونن تهیه کنن از اونجایی که قدرت من توی کار فیلم زیاده گفتم  با همکاری چند تا دیگه از دوستام و پیشنهادشون طرح این کار رو بریزیم و به فکر ساخت یه وب باشیم که تک باشه .

 با تلاش شبانه روزی همکارام و خودم تونستیم طی این مدت سایت رو اماده کنیم اسمش هم دی وی دی شاپینگ گذاشتیم

و دیروز افتتاحش کنیم. خلاصه دیگه یه کاری کردیم که هیچ رقیبی نداشته باشیم یعنی فکر نکنم هیچ سایتی به غیر ازِِDVDShoPiNg به این حد کامل و بروز باشه .... اونم با قیمت هایی که براش در نظر گرفتیم.جزء نادرترین سایتهای فروش دی وی دی با قیمت مناسب شدیم. میتونین مقایسه کنین کافیه توی گوگل درباره ی فروش فیلم یا دی وی دی یا هرچیزه دیگه سرچ کنین بعد از مدتی گشت گذار میبینین که اکثر فروشگاه های اینترنتی قیمت هاشون مقطوع و ثابته .اون وقت DVDShoPiNg هم باز کنین هم محصولات هم قیمت رو مقایسه کنین

خوب زیادیم نشه حرف زیاد زدم  

راستی یه خواهشی ازتون دارم اونایی که بازدید کننده ی ثابت من و طرفدار من و سایتهام هستن این سایت جدیده هم به این ادرس :www.dvdshoping.ir لینک کنن.و در صورتی که معرفتشون بیش از حد  یه دوسته بهم بگن تا کد بنرتبلیغاتی DVDShoping رو بهشون بدم بزارن تو قالب وبلاگ یا سایتشون

یه چیز دیگه این ای دی من اون بالا دیده میشه هر کی خواست باهام گب بزنه اددش کنه

 اگه خواستین برام نظر بزارین دیگه اینجا نزارین فعلا وضعیت این وبلاگ معلوم نیست به خاطر همین دی ر چک میشه برین همون ادرسی که بهتون دادم اونجا نظر بدین اگر هم نظر دادین اونجا یه اسمی از من تو نظرتون ببرین که من بدونم نظرهای شخصیه و همکارم قاط نزنه من بخونم..

 

منتظر ت هستم ..جیگر

مخلص هرچی باوفاست - - - -

چاکر هر چی بامعرفته - - - - -

 تا بعد یا حق

ت

نظرات 6 + ارسال نظر
سحر شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:25 ب.ظ http://mivehaye-derakhti.blogfa.com

do0ste man salam
karet doroste movafagh bashi
bazam behem sar bezan

رویا یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:41 ب.ظ http://sayehe2eshgh.blogsky.com

سلام

دوست عزیز. از اینکه به کلبه کوچک من و علیرضا سرزدین ممنونم.


رویا-علیرضا

یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:11 ب.ظ http://rue.blogsky.com

خدایا چه سخت است بی بهانه گریه کردن به ظاهر خندیدن وبه دروغ
فریاد زدن که زندگی شیرین است
کدوم آدرس؟
دلت شاد

حسام سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:09 ب.ظ http://www.AlphaFilms.Blogfa.COM

سلام
طاعات و عباداتت مورد قبول در گاه حق
وبلاگ با شب های زاینده رود آپدیت شد
خوشحال میشم از بازدید گرمت
یا حق

lonlinessisland پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:42 ب.ظ http://lonlinessisland.blogfa.com

سلام عزیز......
خوبی........
به ما که سر نمیزنی ولی من بهت سر میزنم ...
موفق باشی...
قربانتlonlinessisland

دختران تنها جمعه 27 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:31 ب.ظ http://dokhtarane29tanha.blogfa.com

سلام خوبین؟ وبلاگ زیبای دارین ممنون که به ما سر زدین بازم به کلبه تنهای ما دو خواهر سر بزنین و خوشحالمون کنین موفق باشین در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد