سیاره ی فیلم

درسیاره ی فیلم:معرفی جدیدترین فیلمهای روز.اخبار.بیوگرافی بازیگران و...

سیاره ی فیلم

درسیاره ی فیلم:معرفی جدیدترین فیلمهای روز.اخبار.بیوگرافی بازیگران و...

معرفی فیلم ترنسفورمرس

سلام

میخوام چندتا تا کاره جدید رو بهتون معرفی کنم . اخرین کارهایی هستن که از امروز میرن تو بورس .. الانم هنوز رو پرده ی سینما های کشورهای خارجی هستن بازارش طوری

گرمه که اگه یکی بخواد این فیلم ها رو تهیه کنه باید کلی بگرده و اگرهم گیر بیاره باید با قیمت دو برابر تهیه کنه !!! اره خلاصه اوضاع بازار اینطوریه براش سر و گردن میشکنن ..ولی خیالی نیست ...اشنا ماشنا تو کار فیلم زیاد دارم شماهم منو دارین هر کی خواست فقط لب تر کنه .خودم واسش ردیف میکنم ..البته بعضی ازسایتها هم فروش خودشون رو شروع کردن حالا چطوری و باچه قیمتی اطلاع ندارم .

خوب حاشیه نریم بریم سر معرفی فیلمها ...البته این روبگم بخاطر اینکه وبم سنگین شده از این به بعد عکس از فیلم زیاد نمیزارم در حد یکی دوتا میزارم .اگه کسی عکس بیشتری خواست توی وبلاگ باید عضو باشه تا به ایمیلش فرستاده بشه

.اسم فیلمها 1)ترنسفورمرس 2)هری پاتر 5 3) 1408

من الان فیلم ترنسفورمرس رو میزارم و فیلم 1408 رو چون فعلاوقت ندارم پستهای بعدی بهتون معرفی میکنم .ازهری پاتر 5 هم که خیلی درخواست داره یه پست جدا گونه میزارم

 

فیلم ترنسفورمرس TeranceFormers

مشخصات:

محصول سال:2007

محصول کشور : امریکا

موضوع : تخیلی**

مدت زمان : 135 دقیقه

 

 

درباره ی فیلم :

خوب این فیلم به سبک تخیلی ساخته شده یه ادم اهنی غول پیکر تو این فیلم موضوع داستان رو هیجان انگیز میکنه این غول اهنی به هر وسیله ی اهنی میتونه تبدیل بشه از جمله اتومبیل " هواپیما" تانک" سفینه ی فضایی " کامیون و ...در جریان فیلم میاد که زمین رو بهم بریزه و فرمانروایی کنه .افرادی میخوان جلوش رو بگیرن ونابودش کنن .

نبرده بین یه ادم اهنی بزرگ که به هر وسیله ی نقلیه و جنگی میتونه تبدیل بشه رو با ادم و ادوات نظامی در شهر رو در این فیلم تجربه کنید.

پیشنهاد من به کسایی که اهل فیلمهای تخیلی و فضایی یا جنگی که این فیلم رو ببینن.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد