سیاره ی فیلم

درسیاره ی فیلم:معرفی جدیدترین فیلمهای روز.اخبار.بیوگرافی بازیگران و...

سیاره ی فیلم

درسیاره ی فیلم:معرفی جدیدترین فیلمهای روز.اخبار.بیوگرافی بازیگران و...

کارتونهای جدید

سلام

خوبییییییییییین؟؟ .دلم واستون تنگ شده بود.چه خبرا؟؟! ؟

درتلاش هستم که خدمات وبلاگو بالاتر ببرم و یه سیاره ی کاملش کنم..واسه همینه که یه مدتی اپ نکردم ... میخوام انواع فیلمهاوکارتونهایی رو که معرفی میکنم اپ تو دیت باشه . جدید باشه. تصمیم دارم با اطلاعته کامل تری بهتون اون محصول رو معرفی کنم یعنی مثلایه فیلم رو میخوام معرفی کنم به غیراز خلاصه ی داستان عکس و تاریخ ساخت وکشور و... تعداد سی دی یا دی وی دی شو بنویسم به همراه قیمتش که اگه کسی خواست تهیه کنه ..بیشتر محصول رو بشناسه ....!!

دراینده ی نزدیک هم میخوام یه طرح بریزم که اگه کسی فیلم یاکارتون یا... رو میخواست .. ازطریق خریداینترنتی وپست بتونه ازهمین امروزتوهمین  سیاره محصول مورد نظرشوتهیه کنه ...

 

تو این پست دوتا کارتون رومیخوام بهتون معرفی کنم ..:

1- کارتون (( ارواح درون )) یا(( فینال فانتزی)) - دوبله

محصول :2006 سبک:انیمیشن

محصول کشور:امریکا موضوع:تخیلی/هیجانی

عرضه شده در:2 سی دی قیمت شرکتی:1000/1500 تومان

 

 

خلاصه ی داستان: یه داستان تخیلیه که راجع به اینده ی زمینه که بعدهاتو این کارتون زمین تبدیل به مکانی مخروبه شده واکثرانسان هایی که در زمان ما قبل زندگی میکردن در اثربرخوردیک شهاب سنگ از سیاره ایی دیگه کشته شدن وپس ار برخورد اون شهاب سنگ موجوداتی فضایی وارد زمین میشن و زمین روتحت سلطه میگیرن.. در این میان تعدادی دانشمند از دوره ی قبل ازبرخورد شهاب سنگ وجود دارن که درشهرنیویورک یک منطقه رو برا خودشون درست کردن و ازشراین موجودات دو اونجا در امانن .**

این دکترهاودانشمندان میخوان به هر قیمتی شده زمین رو دوباره پس بگیرن وحیات وزندگی انسانها رومجددا در زمین شروع کنن.... پیشنهاد میکنم کسانی که به کارتون های انیمیشن وخصوصا داستانهای تخیلی علاقه دارن حتما این کارتون رو ببینن ..


2-کارتون((فصل شکار))یا((اوپن سیزن)) -    دوبله

 

محصول:2006 سبک:انیمیشن

محصول کشور:امریکا عرضه شده در: 2سی دی

قیمت شرکتی:1500 ت قیمت فروش:2000 ت

 

خلاصه ی داستان:داستانه یه دختره که یه خرسی رودستی کرده وازش مراقبت میکنه . اون گاراژِ خونه شوبه اقا خرسه داده تا اونجابخوابه وزندگی کنه*

اون اقاخرس روبرای نمایش به محل نمایش شهر میبره و به مردم نشون میده .خرس هم اونجا یه سری حرکات رواز خودش نشون میده ومردم رو سر گرم میکنه.

تااینکه اقا خرسه با یه گوزن اشنا میشه. وبا هم دوست میشن ..اقا گوزنه خرس رو تحریک میکنه وباهم شب یواشکی میرن یه فروشگاه خوراکی رو میریزن به هم

صاحبش هم برا این کارش میبرش تو جنگل و رهاش میکنه. فصل شکارهم شروع میشه خرسم که به محیط جنگل عادت نداره ونمیتونه تو جنگل زندگی کنه.

خلاصه سر گردان دنبال یه راهه که به خونه بر گرده .که طی این این ماجرا یاد میگیره باید چیکار کنه ... اگه دوست دارین اخرشو بدونین حتمااین کارتون روببینین...

 

 

 

 

نظریادتون نره هااااا !‌!!!

 

 

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
مینا پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:01 ب.ظ http://www.nightgolden.persianblog.com/

salam hamed aghaye gol ,chetori??? ....chetore?mamnon omadi sar zadi , in 2 ta kartone khili jaleban ,eshalah hamishe movafagh bashi , movazebe khodet bash,felan

فرزاد جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:04 ب.ظ http://zarebin-04.blogfa.com

سلام حامد جون ...
ممنون که سر میزنی ...
و ببخش که دیر به دیر میام ...
خداییش وب با صفاتر و حرفه ای تر از سایت تو ندیدم ....
لینکوندمت ...
بدرود

سیاوش جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:11 ب.ظ http://siahterminator.blogfa.com

سلام حامد چطوری خوبی
کارتون اولی دیدم زیاد داستانش قوی نبود
دومی رو هم ندیدم
راستی اگه خواستی میتونم تو قضیه همکاری در مورد کارتون باهات همکاری کنم
ولی دو شرط داره
باید کارتونی که معرفی کنم به اسم خودت بگذاری نه به اسم من
شرط دوم اینکه خودت باید براش عکس بگذاری
اگه دو تا شرط را قبول کردی به من خبر بده
موفق باشی

بهار شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:58 ق.ظ http://mehrazar.blogfa.com

سلام واقعا خوبه این کارتون موفق باشید بای

افسانه یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:51 ب.ظ http://poopoo1365.persianblog.com/

تبلیغ فصل شکار دیدم بنظر بامزه می یاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد