سیاره ی فیلم

درسیاره ی فیلم:معرفی جدیدترین فیلمهای روز.اخبار.بیوگرافی بازیگران و...

سیاره ی فیلم

درسیاره ی فیلم:معرفی جدیدترین فیلمهای روز.اخبار.بیوگرافی بازیگران و...

معرفی فیلم((هندی ))**

نام فیلم : ((همش خنده )) یا (( فان توشه))

 

محصول:2006 هندوستان                          کارگردان:ایمتیاز پونجابی

 

بازیگران: پارش راوال - فاریدال جلال - گولشان گروور- ریماسین                                    

 

                           موضوع: کمدی

 

مدت زمان:120 دقیقه                                   دوبله شده توسط: موسسه ی پرده ی نقره ایی

 

عرضه شده در :2 سی دی                  قیمت شرکتی:3000 ت.   قیمت فروش:3500/4000 ت

 

دوبلور: حسین عرفانی* شهلا ناظریان* شیخ زاده*خلیل زاده

 

مترجم:زینب شکری اذر                      

 

مدیردوبلاژ: شهلاناظریان

 

خلاصه ی فیلم:

 

این داستان راجع به سه تااحمقه که بیکارن ومادرشون مجبورشون میکنه برن پول دربیارن.

 

.اینهاهم از روی ناچاری برای کاربه همه جا سرمیزنن.تاتوی یه روزنامه اگهی پلیس رو که  

  

به چندتامحافظ جهت محافظت از تاج طلایی که از قرن دهم باقی مونده وقراره در نمایشگاه به نمایش گذاشته بشه نیاز دارن.سه تاشون سری میرن.

 

 

استخدام میشن* روزه نمایشگاه میرسه وایناکارشونو شروع میکنن. در این میان یه دزده ماهری به نام دزد(( پنجه طلا ))وجود داره که قصددزدیدن تاج رو داره.

 

دزده پنجه طلا در روزنمایشگاه این سه نفراحمقو فریب میده وتاج رو می دزده .وقتی پلیسها میرسن میبینن تاج دزدیده شده و کسی به غیر از این سه نفر اونجانیست.

 

حکم بازداشتشون رو میدن.تامیخوان بگیرنشون سه تاشون فرار میکنن ...

 

سه تایی تصمیم میگیرن که دزده پنجه طلارو خودشون بگیرن وتحویل پلیس بدن تابی گناهی شون ثابت بشه*...تااینکه یه روزبرا جمع کردن اطلاعات میرن بیرون

 

درحین راه لو میرن وپلیسها دنبالشون میکنن.اینهاهم یه ماشین می دزدن وفرارمیکنن..((پلیس هم دنبالشون )) اینقدرمیرن تا به یه دیواره تاریخی میرسن.

 

 اون دیوار متعلق به قصریه پادشاه در قرن دهمه.فکر میکنن به اخر خط رسیدن به اونجا که میرسن میخوان ترمز کنن و تسلیم شن ولی ماشین ترمزش نمیگیره.

 

باهمون سرعت میرن تو دیوار ولی دیوار یه خاصیت جادویی داره که اونا رو می بلعه .وقتی پلیسها میان فکر میکنن اونهاهم میتونن باماشین از دیوار رد شن ولی

 

میخورن به دیواااار و   بووووووووووووووووم  !!!!!!!!

 

خلاصه اون سه تا احمق ازاون دیوار به شکل سحرامیزی وارد قرن دهم میشن حالاحساب کنید یه ادم با سرو تیپه قرن بیست ویکم وتجهیزات پیشرفته بره اون زمان

 

قرن دهم ! !!!!!

 

تاوارد اونجا میشن اونهارو به جرم جاسوسی بازداشت وبه سیاه چال میندازن البته دو تاشون *** اونیکی موقع دویدن  پاش لیز میخوره ومیفته روی زمین.وقتی

 

بیدارمیشه میبینه هیچکدوم نیستن *میره اون دوتارو پیدا کنه** به پیره مردی بر میخوره و اون بهش میگه که قرن دهمه و....دیگه بقیشو نمیگم تا خودتون ببینین

 

بهتون پیشنهاد میکنم حتمااین فیلمو ببینین .موضوع اصلیش: کمدیه ولی بنظر من هم تخیلیه هم تاریخی هم کمدی *فیلم خیلی قشنگیه فقط تنهاایرادی که داره اینه که

 

فیلمه وی سی دی دوبله میشه وتکثیرمیشه کیفیتش میادپایین اینم دوبله شده وکیفیتش خیلی خوب نیست .! !! البته این فیلم یه فیلم کمدیه وحتماباید دوبله شده شو ببینین

 

والابراتون خنده دارنیست ...

 

 

 

 

اینم چندتاعکس ازصحنه های فیلم:

 

 

 

 

 

 

ببخشین اگه غلط املایی /نگارشی یا دستوری تومتن پیدا میشه اخه این خلاصه هارودقیقابررسی نمیکنم.هرچی که میفهمم سریع مینویسم تا زودتر بتونم تمومش

 

کنم وبرم سراغ یه فیلم دیگه .....

 

راستی اگه کسی فیلم یاکارتون خواست من میتونم براش تهیه کنم .(قدیمی ؛جدید؛‌هندی

؛ژاپنی ؛ایرانی؛ ..اکشن ؛زرمی؛عشقی ؛تخیلی و...)فقط توقسمت نظرات بگه ..همراه باادرس پستی .بعدبهش میگم چیکارکنه. 

نظرات 13 + ارسال نظر
افسانه یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:46 ب.ظ http://poopoo1365.persianblog.com/

سلام خب فیلم هندی کمدی اونم دوبله به فارسی اصلا دوست ندارم ببینم شاید کمدی باشه اونم یکم به زبون اصلیش حالا. بعد عکسای بهتری از فیلم بذار زیاد واضح نبودن.

سیاوش یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:45 ب.ظ http://siahterminator.blogfa.com

سلام حامد خوبی
کارتون اماده است فرستادم به میلت برو نگاه کن
سیاره همیشه در مدار باشی

محمد تک پسر دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:55 ب.ظ http://dj-music2.Blogfa.com

آقا حامد داداش خسته نباشی وبلاگت جالب بود اگه میشه برترین فیلم سینمایی وحشتناک سال ((نه کارتونش)) یه مطلب بریزی تو وبلاگت ممنون میشم :X:X:X:X:X:X:X:X

میلاد دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:01 ب.ظ http://zirnevis.logsky.com

سلام
ممنون که سر زدی
فیلم هاتو می فروشی؟؟؟
برام عجیبه اونم با این قیمت نجومی که زدی
من خودم ۱۳ فیلم رو روی دو تا دی وی دی خریدم به قیمت ۲۰۰۰ تومن.
ولی در کل...
موفق باشی.
منم تا چند روز دیگه آپ می کنم. فعلا دارم یه فیلم زیرنویس می کنم ولی هنوز تموم نشده.
من فیلم ۳۰۰ رو می خوام. داری؟ اگه داری بهم بگو.ممنون

یاسمین سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:26 ق.ظ http://www.shahzade-angle.blogfa.com

سلام عزیزم

من به مناسبت عید نوروز یه آپ کوچولو کردم [قلب]

خوشحال می شم سر بزنی

زود بیا ............................... نخوری زمین ...................... برو ته صف شیرینی بهت می رسه ..عجله نکن [زبان]


عید نوروز مبارک ک [گل]ک ک [گل]ک ک ک [گل] ک ک [گل] ک ک ک [گل]ک ک [گل] [گل] [گل] [گل]

یا علی [گل][بدرود]

حنا سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:24 ق.ظ http://shaikhy.persianblog.com

سلام خوبی اپت خوب بود ولی تو که پدر منو در اوردی تا بخوایم در مورد فیلم همکاری کنیم من که حوصله اسو دیگه ندارم

فربد سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:48 ب.ظ

سلام حامد جان. سال نو مبارک. ایشالا سال خوبی داشته باشی

سیاوش سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:27 ب.ظ http://siahterminator.blogfa.com

سلام کارتونه خوب بود اگه خوب بود بعدی رو بفرستم اگرم نبود به من بگو

سعید یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:03 ب.ظ http://www.zagross59.blogfa.com

سلام خوبی مثل همیشه با حوصله و خوب می نویسی منم اپم منتظرتم

milad پنج‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:01 ق.ظ

سلام عزیز اگه یه فیلم میگم بتونی برام پیدا کنی آخر اینکاره ای فیلم هندی آواره خیلی قدیمیه راچکاپور بازی کرده اگه شد برام میل بزن میخرم ازت اگر نداشتی اطلاعاتی هم بهم بدی ممنونت میشم بای

زریر شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:56 ق.ظ http://www.saansiz.blogsky.com/

سلام
پسر داری با این کارات همه رو دیوونه میکنی. خیلی خوب بود .
موفق باشی .
راستی یعنی می خوای بگی منم واس فیلم هندی ببینم .نه !!!

زریر شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:58 ق.ظ

راستی حامد من اگه کارتون قدیمی بخوام واس چی کار کنم؟

دریا یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:35 ق.ظ

سلام من تعدادی فیلم هندی قدیمی مثل دلقک - دروغگوی بزرگ - بیا در آغوشم را میخواهم آیا می توانید به من کمکی داشته باشید. منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد